dilluns, 20 d’octubre del 2008

tardor

Després de molt de temps sense poder renovar el bloc ja torno a ser aquí. Un mes sense internet a casa després del trasllat i la feina acumulada... vaja! Però ja hi tornem a ser...

I com cada any arriba la tardor, tan típica a totes les classes! Aquest material el vaig fer fa un parell d'anys de cara a les oposicions. El vaig extreure d'una pàgina web de dibuixos i material divers que em va ensenyar la Bet (Bet, fes-te un bloc tu o de la classe així et puc posar un link! jejeje).
Són dominos de la tardor.

Amb motius varis de la tardor: animals, fulles, carbasses, etc.



Amb números de l'1 al 5. Aquest, a més, el vaig imantar.


També hi ha l'opció de crear un BINGO!. La web et monta els taulells i també et proporcions els imatges per fer-ne el sorteig. En els taulells que em donava posava algunes imatges que no m'agradaven o bé caselles diferents. Així que finalment vaig agafar els dibuixos i els vaig anar fent jo a la meva manera. Un cop tens una plantilla fet ja no és gaire feina. No tinc fotografies fetes però el podeu crear a la mateixa web que els dominos.


La pàgina per als dominos és:

http://www.dltk-cards.com/dominos/dominos2.asp


Se'n poden fer de moltes temàtiques diferents. El format és un pèl petit. Jo vaig dedicar-me a copiar totes les peces en un word i ampliar-les un xic.

Per al bingo la pàgina és la mateixa, però en una secció diferent:

http://www.dltk-cards.com/bingo/bingo1.asp

Es pot triar la quantitat de caselles, si vols combinar imatges i paraules (amb anglès), etc. I, igual que en els dominos, també pots escollir diferents temàtiques.

També podeu aprofitar i passar per

http://www.dltk-holidays.com/fall/index.html

on potser també hi trobareu alguna cosa del vostre interès.



Els dominos els utilitzo com a racons per als més petits. Aquest any són de P3 així que els primers dies de jugar-hi va resultar un xic caòtic.

Al bingo hi juguem de tan en tan amb els grans (CI) que també els agrada molt; les petites de P3 van agafar molt ràpid el funcionament del bingo. També aprofitem per anar comentant cada imatge que surt dient perquè és en un bingo de tardor, com és, què és, què li passa, etc.


Apa! Espero les vostres noves!

Cat


1 comentari:

Aurora ha dit...

Ei!! Quan de temps!
Veig que tot va bé!
M'alegro!
M'han agradat molt els recursos, gràcies pels links!
Salut!