divendres, 29 de maig del 2009

Bloc dels animals

Durant els primers dos trimestres vaig estar fent un curs de formació permanent telemàtic. Era Educació infantil. Competència digital i comunicativa audiovisual.

És un curs que penso que val la pena ja que coneixes moltes pàgines web interessants, en fas un recull, coneixes programes, maneres de treballar, etc.

El treball final que vam haver de fer va ser crear una unitat didàctica amb activitats per internet. Ho presentàvem per escrit i podríem fer-ho també en forma de bloc. Jo vaig escollir el tema dels animals ja que era el projecte que estàvem fent durant el segon trimestre i així ja podia aprofitar tota la feina. Vaig crear el bloc amb totes les activitats proposades de tal manera que els nens entraven allí i podien veure què calia fer i en cas que fos un enllaç en un lloc web hi podien accedir directament.

Després, a més, jo anava penjant els resultats de les tasques i les activitats.

En acabar el curset i el projecte volia suprimir-lo però el deixaré aquí ja que potser a algú li serveix d'utilitat ni que sigui per treure alguna idea.

El bloc dels animals

Us deixo també el link per baixar-vos el document de la programació que vaig fer, si a algú li serveix. Està feta amb la pauta que ens van donar des del curset, una mica modificada.

Proposta de projecte TIC

Fins aviat!