dimecres, 4 de març del 2009

Adreces web

Fa uns dies amb la coordinació d'infantil de ZER vaig presentar un seguit de webs que he anat recollint al llarg del temps.
Es tracta d'un document on surten les diferents adreces i una petita descripció del que fan.

Té set pàgines. Podeu veure'l, imprimir-lo o baixar-vos el document. Tot vostre. Si cliqueu al petit rectangle de la part inferior dreta el podreu veure a pantalla completa.






A la columna dreta del bloc afegeixo l'aparat "Recursos TIC"; si cliqueu sobre el dibuix us portarà a una pàgina on podreu baixar-vos el document. La veritat és que en els últims dies n'he anat rescatant i trobant de noves, però no he tingut temps d'afegir-les així que tinc pendent fer-ho. A mesura que vagi actualitzant el document el penjaré de nou i posaré la data d'actualització en aquest petit apartat, així que si ho aneu vigilant podreu veure quan hi ha novetats.


Agraïr a tots els blocs que m'han ajudat a fer aquesta llista, als mestres que em van passant noves adreces per afegir i als que creieu que això és d'utilitat :)


Fins aviat!


Si algú vol que afegeixi adreces que deixi un comentari o m'enviï un correu. A mesura que vagi afegint adreces pensaré una nova manera d'organitzar la llista, que sigui més fàcil.